Сервісне обслуговування
Головна мета сервісного обслуговування приладів – не допустити збоїв у їх роботі та збільшити термін експлуатації обладнання. Забезпечити безперебійну роботу лабораторії.
Отже, сервісне чи технічне обслуговування – це, комплекс робіт, спрямованих на підтримку приладу в справному стані при його використанні за призначенням.
Роботи виконуються відповідно технічного регламенту, які надає виробник.
Обслуговування ваших приладів здійснюють висококваліфіковані сервісні інженери, які пройшли навчання на виробництві і мають відповідні сертифікати.
Роботи здійснюються:
- он-лайн (налаштування по телефону);
- оф-лайн (обслуговування приладу на нашій базі);
- з виїздом інженера в лікувальну установу ( з урахуванням безпекової ситуації в регіоні).
Наші послуги:
- введення в експлуатацію нових приладів;
- навчання персоналу роботі на приладах;
- гарантійне та післягарантійне обслуговування;
- діагностика, а також планове технічне обслуговування;
- консервація приладів для тривалого зберігання;
- введення в експлуатацію після тривалого зберігання;
- налаштування параметрів і програмування біохімічних методик;
- послуги з повірки та калібрування лабораторного обладнання.
Важливо!!!
Технічне обслуговування проводиться лише приладам в робочому стані.
Технічному обслуговуванню не підлягають:
- аналізатори датою виробництва до 2010 року через їх фізичний знос;
- прилади, що експлуатувалися не за призначенням;
- прилади, що експлуатувалися з порушенням вимог, описаних в інструкціях користувача;
- прилади, які ремонтувалися не фахівцями
Сервісна підтримка клієнта 24/7 в чат-боті Telegram
- @granum_service_bot
Керівник сервісного відділу – Цуканова Софія +38 (067) 674-19-28
Сервісний інженер – Блакитний Костянтин +38 (067) 623-70-29
Сервісний інженер – Платоновський Роман +38 (067) 626-06-16