Сервісне обслуговування

Головна мета сервісного обслуговування приладів – не допустити збоїв у їх роботі та збільшити термін експлуатації обладнання. Забезпечити безперебійну роботу лабораторії.

Отже, сервісне чи технічне обслуговування – це, комплекс робіт, спрямованих на підтримку приладу в справному стані при його використанні за призначенням.

Роботи виконуються відповідно технічного регламенту, які надає виробник.

Обслуговування ваших приладів здійснюють висококваліфіковані сервісні інженери, які  пройшли навчання на виробництві  і мають відповідні сертифікати.

Роботи здійснюються:

  • он-лайн (налаштування по телефону);
  • оф-лайн (обслуговування приладу на нашій базі);
  • з виїздом інженера в лікувальну установу ( з урахуванням безпекової ситуації в регіоні).

Наші послуги:

  • введення в експлуатацію нових приладів;
  • навчання персоналу роботі на приладах;
  • гарантійне та післягарантійне обслуговування;
  • діагностика, а також планове технічне обслуговування;
  • консервація приладів для тривалого зберігання;
  • введення в експлуатацію після тривалого зберігання;
  • налаштування параметрів і програмування біохімічних методик;
  • послуги з повірки та калібрування лабораторного обладнання.

Важливо!!!

Технічне обслуговування проводиться лише приладам в  робочому стані.

 Технічному обслуговуванню не підлягають:

  • аналізатори датою виробництва до 2010 року через їх фізичний знос;
  • прилади, що експлуатувалися не за призначенням;
  • прилади, що експлуатувалися з порушенням вимог, описаних в інструкціях користувача;
  • прилади, які ремонтувалися не фахівцями

Сервісна підтримка клієнта 24/7 в чат-боті  Telegram

  • @granum_service_bot

Керівник сервісного відділу –  Цуканова Софія      +38 (067) 674-19-28

Сервісний інженер –  Блакитний Костянтин      +38 (067) 623-70-29

Сервісний інженер –  Платоновський Роман        +38 (067) 626-06-16